borta

hej på er.

kl är nio på kvällen och jag vakna precis efter en 3 timmars vila haha.
jag skulle vila 1 timma men som alltid så blir det mer *illa*

Har iallafall varit o dragit ut min visdomstand i dag. Äntligen är den borta. Har ju haft en del problem med den.
det gjorde inte ont alls och har inte haft ont efter bedövningen släppte heller.
Bara lite smått sådär av obehag. Blöder gör ja än, men det e ju inte så konstigt.

man fick inte äta eller dricka på 2 timmar, vilket ja inte gjort och nu e kl så mycket pga att jag sovit.
Men har inte ätit sen 12.30 så måste tyvärr slänga i mej något.

I dag blev det halv dag på praktiken just för att ja skulle till tandläkaren.

I morgon är det fredag igen och veckan har gått så fort och nu är min 3:e vecka gjord. Bara nästa vecka kvar och sen ska jag tillbaka till skolan.
trist :(

Nej jag har inget roligt att skriva känner ja.

Btw i helgen behöver jag en utång.. Behöver festa o ha lite skoj känner jag.

Ha en mysig kväll alla.
Nu ska ja försöka äta, har ju ett stor hål i munnen så hur lätt kommer de gå haha..
Får tugga på andra sidan :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Usch dom där vistodständera är bara besvärliga! Hoppas du får en mysig helg

2011-01-28 | 08:39:46
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fan va skönt att den e borta nu då!! :) Om du ska ut kan du ju plinga mig, för jag kanske e sugen på att gå ut jag med :) En vecka kvar....tråkigt :/ PUSSAR

2011-01-28 | 19:24:27
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: