Filmer

godkväll :)

Blir ett lite natt inlägg såhär lite efter 12 på natten ;)

Har precis kollat på film..
Har sett en del de sista men inte skrivit vad ja tycker om dem, så ska passa på nu :D

Tidigare i dag såg jag 21
Den va bra, alltså inte bästa ja sett men helt klart sevärd

Trailer




Nu i kväll så kolla jag på step up 3
Den va oxå bra och absoluuuut sevärd =) Men tyckte nog nästan att 1:an och 2:an va bättre =)
men gillar ni dansfilmer så see denna :)
Många från so you think you can dance är med =)

Trailer




sen kommer några ja sett fast inte skrivit vad ja tycker..

Black swan
En väääldigt skum film aså haha.. Nej men den va inte alls som ja förväntat mej..
sevärd?  aså ja vet inte. nej den kanske inte e sevärd hahah...






The greatest
En helt okey film!!

Trailer


The town
Jo denna va bra och sevärd :)

Trailer



där har ni några ;)

ska nog faktiskt sätta mej o kolla på en till haha blir liksom 3 filmer i dag i så fall hihi..
Men va fan jag sluta tidigt o ja e ledigt tills på måndag så måste ju döda lite tid liksom :)

sov ju 3 timmar på soffan förut oxå, så jag e massa pigg nu ;)


Om det e någon film nu undrar över om den är bra, någon ni tänkt o se.. fråga mej ;)
Jag har sett dom flesta :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: