hur kan man

hej igen.

Gud va kallt de är, kanske får duscha för 3:e ggn i dag haha..

Vad gör ni?

Jag kom hem för en stund sen, har varit i väg o busat lite hihi.. Det får man ;)
o innan de gjorde ja inte så mycket, är sååå trött verkligen.
Men det har jag rätt till att va.

Nu i kväll blir de film, men vilken vet jag inte än. Har 3 st att välja mellan, så får se vilken de blir =)

Måste berätta en rolig grej som hände i går haha

Mamma o jag spela ju som ni vet om ni läste inlägget innan ;) Det blev barngeni. Men aså vadå barngeni, de är svåra frågor aså.
aaa iallafall..

Mammas fråga. Vad är en tyrannosarus?

Mamma- hmm
Jag - Men den måste du ju kunna
Mamma- det är en som misshandlar
Jag- Va?
Mamma- ja en tyran
Jag- hahahahahaha
Mamma- vadå? svara du om du kan den då.!!
Jag- men mamma det e ju en dinosarie

Båda- skattar så vi ligger på golvet. Aså den va så klockren o ja skratta så jag grät haha..

Detta inlägget skulle upp för flera timmar sen, men hela nätet har ju varit helt knäppt så när ja skulle ladda upp så gick de inte, så får göra ett nytt försök nu :P

Me today



Har precis kollat på film.

Happy thank you more
En helt okey film =)

orkar inte lägga in trailer pga av mitt just nu super sega nät.. vet i fan vad som hänt.
men ni kan söka på den själva haha

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha söt mamma du har :)Barngeni va mitt favvospel när jag va liten, skitkul ju!!

2011-01-23 | 10:16:48
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

HAHAHA Jag döööööööööööööör!!! Heja Grete!! :D

2011-01-23 | 15:09:14
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: