Ja kunde inte

hejsvejs.
Nä jag kunde inte hålla mej ifrån att blogga ;)
skulle ju ha en bloggfri dag men tänkte uppdatera lite snabbt innan ja kryper ner i sängen.

Praktik 10-18 som vanligt och det har gått super. varit med johanna hela dagen så kan inte bli så mycket bättre.
Men nu ska jag berätta något roligt.
eller de kanske inte blir så skoj för ereftersom de nästan är en have to been there story ;)

Men iallafall i lunch rummet förut. Jag satte mej o löste korsord o alla typ skratta att ja löste korsord.
även johanna, men efter typ 2 min sitter hon o sneglar över mitt korsord och säger visa svar haha..

Tillslut tar hon till o med ett eget.
efter en lång tystnad kläcker johanna.
Förkortning för jungfru med två bokstäver måste ju bli JF
Jag: say what???

Johanna: eller de kanske blir mö föresten

att vi alla inte dog av skratt, ja vi alla skratta så jag fick knappt luft.
va fan fick du JF i från.. Ja typ Jung Fru hhahahahahaha

Ja det va dagens garv och de va klockrent :P

Sen va ja tyvärr oxå lite blodin ang cola och festis men de behöver vi inte gå in på ;) haha

I morgon blir de stan med mamma. Ska försöka shoppa lite OM de nu finns något kvar utav rean haha.Men något måste man väl kunna hitta?

På kvällen SKA jag ut, även om jag så ska gå ut o skaka rumpa själv så gör jag fan de.
Men tror sandra va på iallafall, sen såg ja att lina hade skrivit att hon va sugen med. så får hoppas på en liten utgång nu =)
har nog fan inte varit ute sen juldagen haha..

Känner fortfrande inget av min utdragna visdomstand och de är sååå skönt o inte ha någon värk.
Men hålet som e sjukt stort stör mej.
Vågar ju inte äta på den sidan för ja e rädd att de ska fastna i hålet haha..
Vilka i-landsproblem :P

Nä men nu väntar sängen på mej iallafall, sover ju hos mamma o pappa.

Hoppas ni alla haft en bra fredag iallafall

pussss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du haft en jättebra start på helgen snutt! Jag ska ner på stan och fika strax :)

Kramis och pöss!

2011-01-29 | 14:12:00
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Fanny

Hehe.. Skoj att jobba med Johanna förstår ja! ;)

2011-01-30 | 08:05:46
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: