jag ska faktiskt..

gå ut o festa i dag =)

Har inte varit ute sen juldagen så jag tyckte att de va dax nu ;)

Men kom precis hem o kl är redan 18 så ja får stressa lite nu. Men de funkar ;)

Har varit på stan med mamma och shoppat o vi hann även med maxi en sväng
Men märks att i va ute sent på rean, sååå utplockat haha..

Men lite fynd blev det ;)



dessa två linnen från cubus =)
Den blåa 29 Kr
Den svarta 79 kr



Parfym från åhlens Avril Lavigne 159 kr
två ljuslyktor oxå från åhlens 50 kr för båda =)



ett par nya stövlar från Din sko 199 kr =)

sen handla ja även strumpyxor i dag och en mascara i går.

så vilket utav de två linnerna ja köpt får ja se vilken ja tar i kväll ;)

Men nu har jag inte tid att sitta här mer, jag måste hoppa in i duschen och sen göra mej iornding. Klockan tickar ju i väg som bara den haha..

Vad ska ni hitta på i kväll?

pussss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas ni hade roligt igår!!

2011-01-30 | 08:06:37
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas ni hade en lyckad utekväll :)

2011-01-30 | 11:17:09
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: