jobbet fortsätter hemma

hejsvejs.

Nu va man hemma igen då. Dagen har gått bra som vanligt =)
Men nu e jag trött, men har går de inte ta de lugnt. Har massor att göra.

ska städa, ser ut som FAN!! suck!!
diska
laga mat
duscha

Försov mej i morses oxå. Vakna 08.55 och min buss går 09.38 så jag fick stressa som fan.
så hann inte med Me today kort men hann inte ens göra mej iordning. mascara och sen fick de va bra.
haha till o med sabina på jobbet sa, vad du ser annorlunda ut i dag hahaha
Ja de kan va för att jag inte sminkat mej som ja brukar haha..

Hur har eran dag varit?

Näe jag kan inte sitta här mer för då kommer ja bli för trött o skita i allt sen som måste göras
Så likabra att börja nu så man har resten av kvällen i soffan sen =)

ska svara på lite frågor som carro hade ;)

Ja absolut får ja komma förbi på fika snart. DET ÄR ETT MÅSTE ;)
Ja det va en fjortis film, men inte lik någon annan, men helt okey.
sen kom ja inte ihåg vad du fråga mer hahaha..

pusssss



Kommentarer
Postat av: Helen

Va skönt att du trivs så bra på praktiken vännen Massa kramar

2011-01-25 | 09:49:06
URL: http://helencarlsson.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Haha, jag har visst alltid frågor :) Du är välkommen när du vill gumman, jag kan till och med komma och möta dig på vägen så får valrossen lite motion ;)

Pöss!

2011-01-25 | 17:36:24
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: