Jobbigt

hej på er.

Fy vad det va jobbigt o komma hem i dag o ingen ticko som "hälsa" Men dagen har gått bra och jag har varit sysselsatt hela dagen så har bara tänkt på honom i mellanåt.

Men va lite ledsen när jag kom hem och va tvungen att gråta lite.

Nu har jag jag precis ätit, jag orkade tyvärr inte laga mat så fick bli färdigmat. scnitzel, klyftpotais och ärtor.
inte spciellt nyttit men de går ju fort att värma.
Men ska ju ha mat tills i morgon så får väl ställa mej sen ändå.

Sitter och kollar på halv 8 hos mig. Tycker det e skoj faktiskt =)

Har tyvärr inte plockat bort tickos bur än, jag vill inte :( Men känns som ja behöver göra de i dag. Men som sagt jag vill inte.
Då blir de liksom ett sista farväl och ett sista minne :(
Jag får se om ja orkar sen eller inte.

Ska illafall slappa i soffan nu för jag e så seg o trött.
Tänkte kolla på en film, men det e så jävla "stor" så tar sådan tid att få hem, så tror inte den hinner bli klar.
O har nog ingen mer att se på datorn.

Hann med kort i morses. Men inget att hålla i hatten för.



Nej nu ska ja ta mej en efter maten cigg :) och sen krypa ner under filten i soffan.

Hoppas ni haft en bra dag

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Usch gumman! förstår att det känns jätte jobbigt. tänker på dig!

2011-01-26 | 21:23:31
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: