Kommer aldrig mer

godmorgon.

23 januari 2011 är det i dag och denna dagen kommer aldrig mer.
rätt skumt när man tänker eftr faktiskt.

sitter just nu o slänger i mej lite mat.

Håll i hatten nu kära läsare ;) Ska i väg o träna vid 15 tiden ;) Yes ni läste rätt haha..
JAG ska TRÄNA =) har inte gjort de på säkert 3 år. Så ska möta mamma vid 3 =)
så undrar hur jag kommer må i kroppen i morgon haha.. Men ska fan köra mej slut i dag o göra så mycket jag bara kan.
Man ska ju känna att man tränat liksom ;) Får se till o strecha ordentligt sen ;)

sen händer de inte så mycket mer i dag.
Åker nog hem o äter middag hos mamma o pappa sen.

Vad ska ni göra denna söndag?

I dag har jag sovit ut ordentligt *sååå skönt* skulle kunna sova hela dagen ;)

Nä nu ska jag äta upp o sen tvätta mej och packa ner träningskläder ;)

so excited haha

vi hörs senare i kväll och då lär ni få höra att ja lever haha

pussss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Träna is the shit! Fortsätt så i en vecka så ska du se att du känner dig som en helt ny människa!

2011-01-23 | 21:52:07
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Go girl! Säg till imorgon om du inte kan röra dig ;)

Pöss

2011-01-24 | 00:21:20
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: