mer

ja jag kan ju skriva yttligare ett inlägg i dag;)

Näe men ska svara på Annas inlägg.

sv: Varför ja behöver gå ner 7-8 kg till maj - juni någon gång är för att sist jag va på MVC så ville inte min barnmorska skriva ut P-piller till mej för  mitt BMI.
Jag blev irriterad för att det är ett val jag vill göra och jag vet ju vad riskerna är. Blodpropp osv.
Men jag har ätit dessa p- piller sen jag va typ 13 år så jag vägrande äta mini piller
( som hon rekomendera istället)

Jag vill äta mina p-piller som ja alltid ha gjort
och då sa hon okey jag skiver ut till dej men då måste du gå ner i vikt.

så jag hade alltså 1 år på mej tills ja skulle tillbaka nästa gång att gå ner i vikt och visa resultat annars så skriver hon inte ut till mig.

så därför ja behöver gå ner dessa kg och jag va så duktig i höstas när jag va ut o gick varje dag och åt rätt. kg rasa och jag va på G
Men så fort snön kom så har ja inte varit ute och gått eller rört på mej ETT SKIT.

så nu får gärna snön försvinna så jag kan ut o promenixa.

Jag är ingen människa som gillar o träna eller hålla på med massa sånt.
Men ut o gå och försöka äta rätt de kan jag göra.

så i dag började ja min nya kost.
Ingen mer pasta, potatis eller ris för mej.
Kanske äta pasta 1 gång i veckan kanske men that´s it.

ska inte banta heller utan bara äta oftare. Jag som inte kan äta mer än 1-2 ggr om dagen då har kroppen inget att arbeta med.
så det är de jag ska ändra.

Så i dag har ja ätit 
 Lunch :köttbullar ( som ja egentligen skulle ha med till praktiken) med sallad.
middag : sallad med fetaost, sallad, tomat, gurka, avokado, ananas och LIIIITE pasta
kvällsmat: tonfisk med gräddfil

så att ja fått i mej så pass mycket i dag är ja chockad över haha =)

men nu vet du anna hur de ligger till iallafall.
kanske ingen big deal för er som läser de här med p-piller...
MEN det är de för mej så jag måste klara detta.



Blir nog film om en stund.. Håller på o laddar hem en.. Die heter den och ska va lite som saw filmerna.
Så den är färdig om ca 20 min så ska passa på o föna håret o lite grejer innan.

Har hittat massa (bra) filmer som jag ska ladda hem. Men sen om de ÄR bra är en annan femma haha.

pusss





Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men gumman - då kommer jag med ytterligare en fråga då, som den sjuksköterska jag är ;) Varför äta p-piller om man inte har något fast förhållande? P-piller är ju inte bra att äta "bara för att"... om det inte är så att man har problematik med blödningar m.m.? :D

Pöss!

2011-01-19 | 19:17:36
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: