orkan...

godmorgon. godmiddag va denu än är.

Fy fan vad de blåser ute, det e ju som en jävla orkan.. ffs!!!

I dag är jag hemma från praktiken.
Vakna kl 7 i morses med världens migrän.. har inte haft de på jätte länge men i dag dök den upp.
INTE OKEY!!
så ringde praktiken o sa att jag fick va hemma.
det har gått över nu men är tung som fan i huvudet.

Lider ni av migrän?

har aldrig haft problem med e förrut, utan de kunde ja få typ högst 1 gång om året.
Men nu har ja de jätte ofta,
SKUMT!!!

I dag ska ja inte göra något som ni kanske förstått..
ska i väg o handla lite that´s it.

jag måste börja äta riktigt nu, aså jag har ca 5 månader på mig tills jag ska till "läkaren" o jag måste visa resultat.
så minst 7-8 kg måste ja ha gått ner tills dess..
så nu är de slut med och bara äta 1-2 ggr om dagen. de funkar inte.

sen lina får vi ha mer just dance så vi tränar haha..
Mamma vill att vi skaffar gymkort på actic, och de vill jag oxå. Men måste lösa sig med pengar först.


såg en film i går kväll..
såååå kass!!

stone
aså den va så dålig att jag bara ville stänga av, men man trodde hela tiden att den KANSKE skulle bli bättre.
men neeej.

trailer


när man sr trailern så tror man att den verkar bra, men nej! 1 av 10 får den av mig.

Näe nu ska jag äta lite lunch.

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Migrän är de värsta som finna! Yak!! Har de kanske typ 2 ggr om året men det lilla för mig är alldeles för ofta! BLÄ!! Det önskar man inte ens sin värsta fiende! Men när jag har det finns de inget jag kan göra förutom att sova.. sömn är det enda som gäller och sen sitter de kvar i en till två dagar. hur försvinner ditt?

2011-01-17 | 14:51:22
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Anna

Varför måste du gå ner så mycket? Till vad?

2011-01-17 | 19:55:51
Postat av: Elin

Jag har aldrig haft migrän. En hel del huvudvärk i perioder men mest spänningshuvudvärk. Migrän måste va hemskt. Jag kommer ihåg att pappa fick ta sprutor mot det när jag var yngre.

2011-01-17 | 19:56:27
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: madde

ja har d ibland, tycker dom receptfria tabletterna på apoteket hjälper.. bara man tar dom så fort man känner att d ä nått på G

2011-01-17 | 20:05:51
Postat av: Sandra

Stackare, migrän är nog bland det värsta som finns tror jag!! jag har heller aldrig haft det förut, inte så mycket som jag har nu. Tror det handlar om stress & press. Det är så mycket som händer hela tiden, & nu innan praktiken har man gått & spänt sig & vart nervös (iaf jag)

Du får gärna hänga på att träna någon dag, jag vill verkligen börja så fort skolan dragit igång igen! saknar dig hjärtat <3

2011-01-17 | 21:17:56
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: