så är det

hej igen

Nu är jag hemma. Eller har varit hemma en timma ungefär, Men har duschat o kokat pasta som ja ska ha med till min körv i morgon ;)

Träningen gick bra, vi va bara på gymmet en timma och jag tog nog i liite för hårt för de känns nu haha.
Mest i röven efter cyklen haha.
Men de blir nog bra och man vänjer sig.

efter de åkte ja med mamma hem. Vi gjorde ägg o bacon o haricoverts eller hur fasen de stavas med grovt bröd till. *mums*
Sen blev det hanboll.. yes ni läste rätt... JAG har kollat handboll. Men alla satt o kolla o då blev det så :P
Sverige va grymma *bra gjort*
och rätt skoj att brorsan spelat med robert.. Vem vet. brorsan kanske hade blivit lika grym som han om han inte hade slutat ;)

Hur har eran söndag varit? Lugn?

Kl är snart halv 12 och jag e ganska pigg så funderar på o kolla på en film o sen nanna kudden.

Går in på 3:e veckan på åhlens i morgon, hur sjukt fort har inte tiden gått el=)??

Näe har inte så mycket mer att skriva. Min söndag har varit bra iallafall.

puss



Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

VAd skoj att du trivs så bra gumman, då flyger tiden förbi! :D Komma förbi hit någon dag och fika?!

Kraaaaaaaam och puss

2011-01-24 | 00:18:26
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: