solsidan

hej igen.

Har precis kikat på solsidan och jag va nog inte ensam med att kolla på premiären av den i dag ;)
Den e ju bara såååå bra!!

Vad tycker ni?

I dag har jag varit hemma hos mamma o pappa och ätit. Svägerskan o barnen va oxå där och fy fasen va jag älskar dessa barn <3
Har suttit o spelat ett gris spel med simon o filip och lyssnat på emilias fina sångröst, hon sjunger ALLT och hon är 1,5 år och hon sjunger låtarna sååå bra. Vi alla är så impade.
Ska spela in nästa gång så ska ni få höra =)
Sen även gosat med lille adam =)

Me today


Nu i kväll blir de film.
Men va ingen rolig på tv, så ska kolla på en jag har på datorn.

kollade på saw7 i går.
Den absolut sista filmen och den ska ju egentligen va i 3D men de gick likabra o se den utan :)

Har ni sett den?

Trailer




Helgen har gått så himla fort, men i morgon är de tillbaka till praktiken vilket ska bli jätteskoj såklart =)

Ha en bra kväll alla

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har inte ens sett 6:an än!! :-O



Solsidan är grymme! Älskar det! :D

Pöss

2011-01-18 | 19:35:45
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: