svar

som svar på tal på carros fråga varför jag inte skriver av mig i word på datorn för att det är säkrare.

Nej det är inte säkrare. för vem vet vem som kollar i min dator när jag inte ser??
Inte så svårt att hitta dokumet i datorn + att skulle min dator gå sönder så försvinner allt och de kanske inte kan ta fram det.
Även de jag skriver i min hemliga blogg är ju saker jag vill kunna kolla tillbaka på

vill kunna se vad jag skrev och varför jag tax va arg, ledsen, glad.

Ja hittar ni bloggen o kläcker lösenordet, fine då får ja ta den smällen.
Men jag tror att alla ni som läser inte ens skulle försöka.
För 99% här inne är mina vänner och sånt gör inte vänner.


Men svar på tal ang de iallafall =)
Nej inget word för mej carro ;)

puss



Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Man kan ha konton på datorn - ett för dig och ett för gäster? Lösenord på datorn? Lösenord på worddokument (det har jag) och backup på USB-minne som göms? ;)

Pixla tillbaka foton kan man också göra lätt - don't trust anyone! ;) Puss på dig! :D

2011-01-09 | 22:11:29
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: