the tourist

hejsvejs.

Shiit va jag e trött, skriver nog de i varje inlägg nu de senaste dagarna haha..
klagar på fötter o rygg gör jag oxå haha..
Men det e fan inte lätt o "jobba" :)

Har gått bra i dag med
har varit på barn avdelningen i dag, pysslat för mej själv hela dagen haha.
plockat upp MASSOR och nu menar jag MASSOR av barnkläder och hängt upp o larmat.
Ja de tog hela dagen kan ja medela er =)
men de va skoj och va för en själv och hjälpte kunder samtidigt.

I morgon är de dax o gå upp till skönhet igen och jag och ellen ska göra exponering så de ska bli riktigt skoj, får inte glömma min kamera för jag ska ta kort o ta med i arbetet sen =)

Har hunnit med o diska i dag iallafall inte gjort de sen i månadags och de är fan illa. Men har verkligen inte orkat.
sen duscha jag och laga mat.

Har precis kollat på
The tourist  ( angelina jolie och jonny depp )
Den va helt okey.

Trailer





Nu ska jag strax sova, har lite att göra först, som att måla om naglarna. Ja när man packar upp lådor och massa sånt så skavs de bort direkt o ska man va på kosmetika i morgon så kan man ju inte se ut hur som helst haha.

Helt sinneas att när kl är lite över 22 så vill ja sova.. När händer de liksom;)
natt människa som jag är.
Men det 'är bra för då får ja mina timmar som ja behöver för o klara arbetsdagen :P

Me today



Får duga med en puss muns bild i dag :P
Blev väkt 1 timma innan kl ringde för att de ploga utanför, så när ja väl somna om så ringde kl och ni kanske är som ja att vaknar man precis innan kl o sen somnar om så e man skiiiit trött sen =)
så orka inte sminka mej i dag. Bara lite mascara och sen fick de va bra :P

ska försöka få till en någolunda bra bild i morgon *tsss*

Nej nu ska ja måla naglarna

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: