ticking clock

godmorgon.
Japps morgon för mej för jag vakna för 1 timma sen ;)

I dag har ja inga planer på mitt schema. Eller jo, jag ska ta med mej lite tvätt och åka hem till mamma o pappa o låna deras tvättmaskin.
De kommer hem från norge i dag, men tror de kommer i kväll så får se om jag e kvar tills de kommer hem.

I går kväll/natt såg jag en film

ticking clock
jääävligt skum film, nej den va inte speciellt bra.
overklig som fasen och lite äcklig för man fick se saker man inte ville se haha..
Men nej, ingen film för mej!!

Trailer



sen har ja glömt o lägga ut en till film som ja såg för ett tag sen, skulle lägga ut den bland de andra här om dagen. Men glömde hihi

Takers
Tycker filmen va bra och sevärd. Men gilla inte slutet. Men absolut en film som ni ska se :)

Trailer



sen att paul walker är med i filmen är ju bara ett stooort +!! Han e sååå snygg hihi..


Blev tipsad av en sida där man kan göra iordning kort =) och ja gillar denna sidan
har ju ett ex antal program på datorn och de två jag använder mest är photoshop och gimp.
Men denna gilla ja oxå. Picnik

Gjorde iordning detta kortet väääldigt snabbt bara för att prova liksom haha



suddat bilden utom ansiket och lagt en färglad ram runt :P och skrivit mitt namn. allt detta på högst 2 min.
skitbra program :)
så detta kommer ja nog använda lite mer.
Massa grejer som man tyvärr inte kan använda pga av att då får man köpa premium och de e lite trist. Men mycket man kan använda gratis ändå :D

Nej nu ska jag äta lite frukost ( haha kl 14 på dagen ) sen fixa iordning mej o och packa ner lite tvätt.

vi hörs senare
då kommer nog me today ;)
får se vilken färg de blir på min palett i dag, jag e sugen på rosa, men vet ifan o jag vågar :P

pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Just det - Takers har jag ju sett! Men den andra ska man inte se då? :)



Pöss

2011-01-06 | 16:49:22
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: