Torsdag

hej på er.

sorry för sen uppdatering i dag. men har verkligen inte varit hemma sen halv 10 i morses o klev innanför min dörr för 20 min sen haha.

Har varit ute hos mamma o pappa i kväll o haft de gött.
ätit mat, tagit ett lååångt skumbad, fått lite massage mina axlar och rygg tar död på mej *gahh*
och bara myst <3

Har även i dag fortsatt bygga om på praktiken i dag så är helt slut o kropp o rygg nu.
Men nu e vi färdiga så det e skönt :D

Eftersom ja kom hem så sent nu, så har ja massor att göra.
ska duscha ( även fast ja badat haha) bädda rent sängen, diska?? hmm orkar ja diska?? Jag behöver de. får se.
packa ihop tvätt som ska hem till mamma o pappa i morgon. Men orkar nog inte fixa de i dag så gör de när ja kommer hem i morgon.

Hur har eran dag varit?

Som de ser ut nu så KANSKE de blir inlägg till skon för min rygg. Den klarar inte av skillnaden. Hmm får se hur de blir.

Me today

Blev bara en bild på min gråa ögonskugga i dag. De andra korten va förjävliga haha..



Har inte hänt så mycket skoj faktiskt så har tyvärr inget roligt o berätta.
Ska svara på Fannys fråga =)

sv: Nej fanny det är inte gymmet på praktiken haha.. Tror inte de har något eller jo kanske ett gemensamt till alla i commerce de vet ja inte. men nej det är inte där ;)

Nej nu måste ja sätta lite fart så ja inte kommer i säng allt för sent.

Men i morgon är de praktik som vanligt, sen åker ja hem en snabbis och sen hämtar pappa mig.
ska ju ha mys fredag as always hos mamma o pappa.
Mamma jobbar dock till 22.00 så får kolla på let´s dance med pappa då hihi..

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: