dagen snart över

ja gud denna dagen har gått sååå fort.

Men nu e jag trött och HUNGRIG.. fick kasta nästan all mat på jobbet i dag för ja gilla det INTE..

mamma hade gjort chilicornkarne eller hur fan de stavas haha.. för att brorsan ville ha de i går och jag e verkligen inget big fan av det..
Men tog med mej lite så ja slapp laga mat i går kväll.
Men nja de va ingen höjdare *usch*

så måste äta något NU NU NU hahaha..

Hoppas eran dag varit bra??
härligt väder e det iallafall..

I dag la ja undan ett armband och ett halsband på jobbet som ja ska handla på fredag när lönen kommer
och ja blev en aning förvånad hur mycket ja fick ut på mina 5 dagar ja jobba i juni :P
Fiiint dä!!
så ska självklart handla mer smycken på rean, man blir ju tokig haha..

sen på lördag e det inflyttningsfest hos sara, så ska inskaffa något till henne med.. vad skriver ja inte för hon smygläser min blogg ibland haha..
sen ska ja även handla ett hello kitty tält till lilla emilia som fyller 2 år på fredag o på söndag är det kalas.
så ja hoppas de finns kvar.. ska springa i väg på lunchen i morgon o kika =)

sen massa annat måsten :)


Insåg förut att ja behöver klippa mig igen..

gaaalet vad mitt hår växer fort.. OGRÄS..

denna bilden e tagen i dag




och denna dagen när ja hade klippt mej den 14 juni



nu kanske ni inte ser så mycket skillnad just i fram.. men de korta i bak e nu näästan lika långt som det i fram..

så måste boka klipp tid haha =)

nä nu måste ja käka

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag måste oxå klippa mig. Det är det sämsta med att ha kort hår, att man måste klippa de så ofta...



Kram!

2011-07-13 | 22:39:44
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: Sandra

Ja jag MÅSTE oxå klippa mig. Håret är katastrof just nu! Så tråkigt att slänga pengar på bara. Puss

2011-07-13 | 22:48:40
URL: http://Sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Kikade efter dig på Å igår men såg dig inte =( Pöss

2011-07-14 | 15:39:58
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: