GÄSP

hejsvejs..

nu undrar ni varför ja skriver gäsp.. hur kan hon va trött som inte börja jobba förens 13 i dag.
Men det kan ja tala om för er..
jag va vaken till 03 i natt kanske somna runt 4 och hade ställt kl på 10.. höll på o fixa massa här hemma o laga middag osv innan ja åkte till jobbet..
jobba mina timmar o va hemma här strax innan 19 så har varit full rulle sen ja gick upp.. så det e klart man e trött nu =)

Hur har eran dag varit?

I morgon jobbar ja 12-15 *gööötttt*
sen har ja ledigt i 3 dagar ;) Om ingen blir sjuk vill säga :P

fy fan i morses skulle ja dra upp mina leggings o fråga inte hur de gick till men min nagel vek sig bakåt och eftersom ja har långa naglar nu så gjorde det sjuuuukt ont..
den gick inte av men senare under dagen gjorde den de :(


I går hälpte ja en kund.. va uppe på mode och skönhet en stund.. och ja han va allt bra konstig..
han va väl i min ålder och ja vet ifan om han flirta eller vad han höll på med haha..
men han va konstig..

när jag hade tagit betalt så säger han sköt om dej och visar upp peace tecknet.. HAHAHA SAY WHAT!!

ja de e nog fan bara JAG som råkar ut för sådana kunder :P

Om några min ska ja kolla på en film.. en film från 2005 tror ja den va..
verkar bra så hoppas de..

skriver om den sen.. har även en annan o skriva om som ja såg i går.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: