Lördag

godmorgon..

vakna först 08.40 av att ja va sååå kissenödig, men jag kan hålla mej o somna om haha..
så vakna nu för ca 15 min sen.

kl e strax efter 10 och jag ska snart fixa iordning mej o åka till jobbet.
I dag ska ja inte cykla.. har gjort de varje dag, men i dag tar ja fan bussen :)
kan ju få lyxa till de o åka buss någon gång, för de e ganska behagligt och så slipper man komma fram helt varm oxå ;)

sen efter jobbet åker ja hem, men om ja stannar här hemma eller inte de vet ja inte.
ska ringa mamma sen när ja slutat o kolla när de kommer hem i kväll. för då kanske ja åker ut dit o sover.
Är ju ledig sen i 3 dagar :)

så nu hoppas ja vädergudarna är med mej, för min bränna har ju fan försvunnit helt.. så behöver 3 dagar med sol nu.. tack på förhand :P


Vad ska ni göra för skoj i dag & ikväll?

Hörs sen

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: