Lördag

godmorgon..

vakna för ca 40 min sen.. Känner mej ganska utvilad faktiskt :D

I dag är det lördag och jag ska strax fixa iordning mej lite snabb och sen åka till stan.
Jag måste till systemet och inhandla lite gött tills i kväll ;)
sen ska ja kika lite på stan..

efter de åka hem o lämna av allt och sen blir de nog att ja drar till elins esplanad oxå och kikar lite.
sen måste ja hem och äta, duscha och fixa iordning mej.
för kl 19.00 ska jag infinna mej hemma hos sara för inflyttningsfest och sen utgång *wihoo*

ska möta upp sandra sen och ta sällskap tillsammans till sara :)

sitter o pratar med sara nu, kommer bli en hel del folk i hennes lilla lägenhet :P men kul :D
MEN sara har ingen balkong så som sara sa, ja kommer bo i hissen upp o ner hahaha..

Nä dax o göra sig iordning kanske, tiden tickar :P

hörs sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: