Lördag

godmorgon..

sovit bra i natt :D Första ggn på mycket länge..
la mej dock väääldigt sent i går, men somna direkt nästan o sovit bra =)
wihoo!!

Lördag i dag och om 2 timmar är de dax o gå och jobba :) 12-15 det kallar ja lyx tid och så får man betalt för 6 de kan ju inte bli bättre haha ;)

Ikväll kommer tjejerna och så som jag längtar :D
och vädret kan jag nästan gilla i dag ;) pga att hade de varit strålande sol så hade mina kära vänner fått tatt med bikini för då e det bastu i min lägenheten och nu när vädret e ganska dåligt så kanske de funkar i kväll hihi :D

Jag blev faktiskt en aning besviken i går, kul att man blir tillfrågad liksom. Men det e lugnt, det ska jag komma  i håg!!

Nu ska ja pyssla lite här hemma innan ja gör mej iordning.
jag orka liksom inte städa i går va helt slut när ja kom hem från jobbet, så ska ta lite nu.
sen måste ja åka lite innan ja börjar så ja kan gå till systemet och köpa viiiin ;)

Min mobil fick ett ryck i går, haha helt jävla cp.

kolla här







vi hörs sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: