Nämen oj

Godmorgon.
Liiiiite seg är man allt i dag ;)

Men vilken kväll <3

Vi blev ett gäng hemma hos mej i går :)

- Jag
- Sara
- Helen
- Lillelin
- Micki
- Elin
- Lina
- Weronica ( o även lilla melwin )

vi drack och skratta och spela spel (med andra ord) sååå skoj spel :)

vi drack lite till... elin spiller ut vin över hela min balkong ( vilket ja trampar i senare sen ) haha..

Vi drog ner till stan o gick ett varv.
Gick även förbi nya pim´s OMG va snyggt!!!!

nä men om ja ska förklara kvällen i går med ETT ord så blir de GRYM

Jag behövde denna kvällen såååå mycket :D
Tack alla inblandade <3

Lite kort ;)






















Kommentarer
Postat av: Helen

Hahahahahahahaha..!!! Fy fan Bella..!! Ser it som ett jävla ollon på de där HEMSKA KORTET juh..!!! Uch uch... Haha.. Tur àt ät jag är snyggare IRL..!! ;-P Men fy fan va roligt jag hade igår.. <3. Tack baby.. Puss

2011-07-03 | 13:45:33
Postat av: LillElin

Vilka bilder!!! :) men ååååh vad kul det va!! Jag behövde det verklien! Pusssss

2011-07-04 | 10:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: