Torsdag

godmorgon..

ja snooza 2 ggr innan ja kom upp.
och kan medela att jag har ny ögonfärg i dag. Röd!! Hur får man de? Jo sov 2 timmar så garanterar ja denna färg :P

vridit och vänt på mej hela natten och sista ggn ja titta på kl va den 05.30..
mmm KUL!!
ja har även såå ont i ryggen så kan knappt böja mig ner utan att de "hugger" till..
ja o min chef lyfte ner ett bord i går som vägde TON.. och de skulle ja aldrig gjort...
ja vet att ja inte får lufta tungt men ändå gör jag det..
smällar man får ta helt enkelt..

jobbar 9-17 i dag *skönt* att sluta "tidigt"

hoppas ni får en toppen dag

puss

Kommentarer
Postat av: Sandriis

Aj då! Låter inte alls kul. :( Hoppas du får en bra dag iaf! Puss & Kram

2011-07-21 | 12:37:00
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: