vilken morgon...

hejsvejs..

ska bara blogga lite snabbt sen ska ja dra några varv med dammsugaren innan ja hoppar in i duschen.

Shit vilken morgon ja hade :(

Gick upp i bra tid, gjorde lite små grejer o tog de lugnt.
skulle hinna ner till systemet o köpa en flaska vin innan ja börja kl 12 och ja vill alltid sitta en stund o slappa i personalrummet innan ja börja.
MEN kan medela att ja inte hann..

kl 11.10 tog ja på mej o kila ner till cyklen, de såg mörkt ut, men tänkte nä de tar ca 5 min o cykla till stan så de hinner jag...
tvii fick jag..
hann komma till affären när himmlen öppna sig och de VRÄKTE ner regn..
jag va så blöt så finner inga ord. Fick vända o cykla hem igen..

sprang upp.. ja va till o med blöt på underkläderna.. ja så ni kan ju förstå hur mycket de regna..
jag stressa som fan och tänkte hur fan ska ja hinna.. kl va ca 11.20 och ja kolla snabb om de gick en buss..
tur hade ja för de gick en 11.35

jag va så svettig för ja stressad + blöt..
håret va dyblött. sminket hade runnit.. kläderna kunde ja krama ur.
ja kasta av mig allt..
sket i om de va blöta.. kasta allt i handfatet ( haha ja jag hade ju inte tid )
hitta nya kläder och skor..
stressa till bussen o han precis komma till busshållsplatsen så kom bussen..
va inne i stan 11.52
8 minuter innan ja ska stämpla in och ja måååste till systemet..

ja sprang och tänkte, va gör ja om de e mycket folk haha..
som tur va de inget folk..

kl va 11.55 och våran ingång till åhlens e på andra sidan o bara springa runt skulle ta 2 min typ..
men ja gjorde en fuling o gick in via entrén till åhléns ;P ( vi får absolut INTE gå in eller ut via entrén, men va fan skulle ja göra )
chefen va ju inte där ändå ;)

stämpla in 11.58 :)

men inte hann ja sitta något..
så kom ut i affären helt blöt i hårert och helt svettig.
BRA START PÅ DAGEN LIKSOM..

herregud ;)

så hoppas ni hade en bättre morgon ;)

nu hinner ja inte sitta här mer

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: