What the f*ck

gokväll..

har precis pratat med mamma, åhh saknar dom.
De är i norge och jag brukar alltid spendera 1 vecka i norge på sommaren hos mormor.
Men i år kunde ja inte följa med för att ja jobbar.

vila en bra stund på soffan förut, typ 1,5 timme *gött* kommer förmodligen inte somna i kväll. Men det gör inget för jag börjar inte jobba förens 13 i morgon ;)
börjar 13 varje fredag nu från o med i morgon, och det e ju inte helt fel o ha en dag i veckan som man börjar sent eller hur ;)

ligger just nu o kikar på hawaii five- O så bra serie =)
Kollar ni på den?

sen efter ska jag se en film som heter beastly. En film som tydligen är lite som skönheten o odjuret.
Fast inte tecknad då ;)
så får se om den är något att ha.

ger en film recension sen ;)

pusss

Kommentarer
Postat av: Sandriisen

Vilken lyx att få sovmorgon. Själv jobbar jag halv tio till sju :/ Händer i helgen då? :)

2011-07-07 | 22:30:56
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du har en jättebra vecka och helg snutt!

Puss

2011-07-09 | 17:07:05
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: