1 dag

hej hej

förlåt för en sen uppdatering..
men har varit mycket hela dagen känns de som.

sista dagen i skolan i dag :)
vi hade liten lektion på morgonen.
sen fick jag, sandra och sara och käka *muuums*

sen på eftermiddagen lekte vi lekar och de va rätt gött och bara släppa allt o va barn lite hihi ;)

tänk att 1 år redan har gått eller ja 10 månader..
har varit mycket stress, tårar, skratt, pain ja you name it.
men ja klara de :D

jag e äääntligen klar :D

I morgon är sista dagen för alltid i skolan för ja kommer aaaldrig mer sätta min fot där igen :D
jag har gjort mitt nu.
nu är det jobb som gäller :)


nu måste ja duscha o grejer o kl e redan efter 23... kommer bli sent i säng haha

pussss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Skönt för dig att äntligen vara klar nu. Grattis säger jag då!



Kram

2011-06-17 | 07:32:42
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Grattis gumman!! Härligt!! :)

Kram på dig!

2011-06-17 | 12:34:39
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: