besviken är namnet

jag e så besviken på mej själv.
har aldrig haft sådan ångest och besvikelse förut.
jag har alltid tagit allt med en klackspark o tänkt ähh det e lugnt.

Men sådan e ja inte längre.
Jag fick reda på mitt småföretagande b prov i dag som ja gjorde i torsdag.
det va IG.. mitt första IG på hela utbildningen..
jag blev genast deppig och kände ja skiter i detta... ja skiter i proven i dag för va gynnar de nu??

men ändå så gick ja dit och gjorde 2 prov i småföretagande b och eftersom denna känslan satt i och ja bara kände pressen så gick de skit med dessa prov.
jag har övat och övat och kände att ja kunde det. men när ja fick allt framför mej i dag så fatta ja INGET.

jag e kass
jag e värdelös
jag e sämst

ja åkte hem till mamma direkt efter <3 behövde mammas kärlek.

nu vet ja inte hur de blir med allt...
men examen tar ja. men kanske får en rest på småf...

nä nu orkar ja inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Sandriisen

Jag förstår att du känner så just nu, det gör man alltid när det inte blivit som man tänkt sig. Men jag tror att du kommer att få Godkänt ändå. Tror aldrig att han kommer sätta IG på dig! Sen tycker jag det är jäkligt strongt av dig att göra TVÅ SMÅ FÖRETAGANDEPROV på en eftermiddag! De e fan inte dåligt! OM du inte skulle få betyg i Små f. så är det ingen som kommer tycka att du e dålig ändå. Du kommer inte vara ensam & dessutom kommer du fixa det på Restveckan isf. Så då har du ett fullbordat betyg sen. DET ORDNAR SIG VÄNNEN!! <3

2011-06-14 | 14:14:59
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: