:D

godmorgon..

eller jag har varit vaken 1 timma, men har legat i soffan o försökt o vakna ;)

Sitter just nu o äter frukost, sen ska ja ta tag i allt som ska göras.
Pappa kommer sen, vi ska åka o panta flaskor.. kasta glasflaskor.. kasta skräp mm..
 måste få undan all skit nu haha..

sen ska de storstädas, ja en sådan där rolig dag kommer jag ha :)

ang lördag, ni som läser :P
Kom runt 18 tiden =) och ha ni några roliga spel hemma så ta med dom =)
bli som sagt en lugn kväll :)

änsålänge som jag vet blir vi 9 st :)
men alla har inte svarat än, så kommer bli ganska fullt här hemma haha..
men ju mer folk, ju roligare =) skratta dricka vin ( eller vad ni nu dricker ) spela spel =)
Kommer bli såååå bra.
TOK längtar nu :)


nä nu ska jag äta klart min frukost och sen börja fixa lite
¨
pusss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag önskar jag kunde komma bejbi, men jag kan inte =( Ska till Göteborg och provfota bröllop! Men fikar gärna snart!!!!

Puss

2011-06-27 | 19:31:26
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Helen

Lördag..! <3 I need it <3

2011-06-28 | 00:31:44
URL: http://helencarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: