Dagen

go kväll...

Hemma igen då.. Varit ute hos mamma o pappa och ätit och fikat <3 Svägerskan kom med två utav barnen oxå, emilia och adam <3 aså ääälskar dessa ungar =9
dax för mej o skaffa snart tror jag ;)

Förut så kom inte buss fan, så satt på busshållsplatsen i 50 min...
ja va rätt irriterad sen. suck!!

åkte hem ganska tidigt för jag måste verkligen storstäda här hemma innan kl blir för mycket, de ligger kläder ÖVERALLT
Jag hatar när de e stökigt och äckligt, inte bara hos mej utan även hos andra.. ja mår dåligt o se det.. FY!!
så jag ska städa från golv till tak här nu.

sen blir de soffan och någon film..
filmtips?? =)

hoppas ni haft en bra söndag

puss

Me today


Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

Såg "Paul" igår och den var skitrolig! inte direkt min typ av film, men riktigt rolig :)

2011-06-19 | 19:15:09
Postat av: Sandriisen

En minst sagt BRUN Bella!! :)

2011-06-19 | 21:22:01
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: