examen !!!!

jaaa jag e äntligen klar och jag e sååå glad. Jag klara ALLA ämnen :D

Vi åt smörgåstårta, fika och fick betygen.
tog kort ( som ska va med i tidiningen hahaha, så håll utkik:P )

sen åkte ja hem till mamma o pappa. Där mamma krama om mej och sa grattis och att hon va stolt <3
jag fick min examen present.

Skiit kass bild i know.
men en vit klocka med strass runt *me like*



sen kom min lilla älskling emilia <3 hon är min lilla prinsessa!!



Ungen är inte ens 2 år och sjunger såååå bra!!

håller ni inte med :D







om en stund ska ja fixa iordning mej..

jag e sååå trött nu, vill bara sova en stund men de hinner ja inte.


Kort på klassen :D



jag o sara va nog inte seriösa på ett enda kort hahaha :D

I kväll blir de catering mat och massa annat gott + massa alkohol och sedan allsång på husaren ;)

Hoppas ni får en toppen kväll

puss





Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

Grattis!! ha en super duper rolig kväll :)

2011-06-17 | 18:56:40
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

GRATTIS igen gumman!! :)

Pöss

2011-06-17 | 21:43:34
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Fanny

Grattis vännen!! Och herregud vad duktig hon är på att sjunga!!

2011-06-18 | 09:06:42
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: