film tips

The other woman

Oscarsbelönade Natalie Portman spelar huvudrollen som en unga juristen Emilia i detta varma, romantiska och gripande drama. När hon träffar byråns lite äldre delägare Jack känns det som alla pusselbitar faller på plats. Snart är hon gift, gravid och på väg mot det perfekta livet - när något som sker som ändrar allt

Jag tyckte filmen va bra!! bättre än ja hade förväntat mej.
absolut sevärd :D

Trailer








The romantics

Välkommen till din värsta fiendes bröllop! Laura och Lila var bästa vänner på college och delade allt - inklusive sin kärlek till drömkillen Tom. Nu ska så Tom och Lila gifta sig och vad som till en början liknar en rörande återförening i underbara strandmiljöer förvandlas snart till ett bisarrt spel mellan två tidigare väninnor... och en brudgum med helt egen agenda.




blev riktigt besviken på denna filmen, det va faktiskt inte alls bra.
nää inte sevärd.

Trailer


Kommentarer
Postat av: Helen

Nu hittar jag hit igen....!!! Många inlägg jag har tt ta igen ser jag gumman.. Hihi. Underbart med examen. MASSA GRATTIS IGEN..!! nu är de ut i jobb djungeln som gäller.. Sök sök sök. Krmar

2011-06-19 | 16:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: