Frisyrer

hejsvejs..

sista dagen man e ledig i dag, har varit såå skönt o bara slappa och inte tänka på något :)

Ringde trudes i morses för jag hade tänkt att kapa av ALLT mitt hår i dag ;)
Men deras bokningssystem låg nere och de kunde inte se tider osv.
Men de skulle ringa så fort allt va löst så jag kunde boka in en tid. Är ju bara Elena som får röra mitt hår *hihi*

Men nu är ja lite osäker på HUR jag vill klippa de.

 Denna gillar jag =)

 eller så som jag hade förut. alltså denna!

 Men denna är oxå fin.


vad tycker ni????


Nä nu ska jag kila till affären o handla mat innan de kommer oväder (ser så ut )

hörs sen

puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

den första skulle du nog passa jättebra i :D

2011-06-07 | 14:34:56
URL: http://emmaohman.blogg.se/
Postat av: Therese

Tycker du passa jättebra i posch frissan så satsa på den!! Kram Tessa

2011-06-07 | 22:04:50
Postat av: Sandriisen

Jättesvårt! Alla e ju fina...du passar säkert i vilken som :)

2011-06-07 | 23:13:10
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: