godmorgon..

ja jag kan ju säga att de blev inte mycket sömn i natt..
konstigt nog för jag va sjukt trött i går.. men ändå låg jag o vred och vände på mig hela tiden.
Så är inte speciellt pigg just nu :P

Ska strax ta på mej och sen cykla o jobba
9-18 är de som gäller.

Haha skrev detta på face i går, men ska dela med mig i bloggen oxå för er som inte har face :P

Kom fram en kund till kassan i går med en plast dunke ( en sådan man bakar i )
Killen : Kan man ha vatten i denna?
Jag: Ja absolut kan man det.
Killen: Vad bra, ska bada mina råttor..
Jag: jaha okey?
Killen: Ja jag tänkte om denna räckte?
Jag: Jo absolut gör den det ( vi denna punkt, får ja verkligen hålla mej för att inte skratta rakt ut )
Killen: Ja den e ju ganska stor, så då kan de ju simma från denna sidan till denna sidan ( han visar hur han menar)
Jag: ( står fortfarande och försöker hålla mej för skratt) Ja klart de kan säger ja.
Killen: bra då tar ja denna...

Nu snackar vi om att killen va i min ålder om inte till o med äldre, inget fel på honom eller nått sånt..
När han har gått så skrattar ja såå mycket..
sen tänker ja efter... kan råttor bada o simma??
hahahaha
ja hela denna situation gjorde min dag :P

nä dax o ta på sej

ha en toppen dag

puss :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihi.. Skoj!

2011-06-30 | 09:13:08
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: Sandriisen

Hahahaha :P

2011-06-30 | 14:50:07
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: