Gott?

hej hej igen..

har precis varit nere hos brorsan o ätit pizza, va inte speciellt hungrig så jag o svägerskan dela på en.

Jag blev på otroligt dåligt humör oxå *don´t ask why*
så ska ta tag i städningen nu så ja får något annat att tänka på.

får se om ja åker till ryd redan i kväll eller i morgon bitti..!!


- Jag vet inte vad ja ska tycka eller känna längre.. jag har stängt av ALLT, jag bara ÄR!

går inte att lägga upp kort, så ni får ingen me today kort just nu ( yes tänker ni säkert då¨:P ) ego som jag e..
men wtf.. klart man ska va ego.. VEM e inte de? den som säger att den INTE är de.. den ljuger ;)


jag sitter även nu o skrattar för mej själv..
satt på balkongen o rökte när ja hör en smäll... jag kollar ner och ser att tanten i grannhuset har tappat sin ( eller sambon´s tror ja mer på för hon va skit nervös o kolla runt ) bärbara dator i marken.. HA HA HA RÄTT ÅT DEJ JÄVLA KÄRRING..
du och din jävla gubbe håller oss grannar vakna VARJE KVÄLL/NATT av erat skrik och bråk som ekar mellan husen..
jag har flera ggr tänkt att ja ska skriva en lapp o slänga ner i deras brevlåda eller sätta upp en på¨deras dörr...

okey om man bråkar, vem gör inte de.. men de skriker så högt + att de har öppet den franska balkongen så de ekar och så står dom där i skriker..
så ja tycker de va rätt åt dej..


hörde att bogrens ska byta ägare till hösten?? fanny stämmer de?
pappa berätta de i bilen, att någon som äger harrys i lidköping hade köpt de?

nä nu tickar kl på.. dax o göra nytta

puss



Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, det stämmer. Dom har letat köpare i många år nu och har äntligen hittat 4 seriösa killar som äger Harrys i Lidköping. i september börjar dom. Trevlig midsommar!!

2011-06-24 | 12:43:11
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: julia

Hejsan!

Jag har en liten fråga till dig om du skulle vilja rösta på min bild här: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=julia

Du skulle verkligen vart guldvärd!

Glad midsommar:)

2011-06-24 | 13:30:40
URL: http://photojulia.webblogg.se/
Postat av: johanna

glad midsommar!:)

2011-06-24 | 13:31:35
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: