heeeelt...

sluuuut....

ja det har varit en lång dag.
först skola och gjorde prov, gick nog helt okey ( TROR JAG )
sen iväg och jobba 12.00-18.30
men tiden har gått sååå fort i dag.
jag har varit på mode och ALLA  kläder är det 30% på.. så kom in o shoppa i morgon om ni vill fynda ;)
jag borde kika där i helgen,
eftersom ja har personal rabatt så har ja alltså mina 30% och sen att allt är 30% så sammanlagt 60% har jag ;) fiiint dä.



va hemma runt 19 tiden och ligger just nu i soffan o e såååå trött.

ska väl kolla om de finns något att äta här hemma, tvilar på de o jag orkar inte handla.. jag orkar bara inte.
jobbar 11.55-16.05 i morgon och sen åker ja nog ut till ryd en sväng.

näe nu ska ja rota i kylskåpet och sen glo på tv

puss heeej

Kommentarer
Postat av: Sandriisen

Va skönt att provet gick bra!! Var det svårt? Ha en bra kväll gumman! Puss

2011-06-01 | 21:21:18
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: