Hemma

japps då va man hemma från jobbet.
Timmarna har gått otroligt fort i dag, men hade gärna med velat sola o bada hihi ;)

Skulle ju cykla till elins esplanad efter ja hade slutat, men ja kände att ja orka int de i dag.
jag slutar 17.00 i morgon så kan gå dit då =)

Nu ska ja strax göra middag... Blir kyckling ( va längesen ja åt de ) MUMS!!
sen en dusch och sen ska ja slappa i soffan.

Vi har rea på åhléns nu, så kom in o fynda ;)
Jag fynda i dag..
EN sak haha.. orka inte kolla på rean när ja hade lunch, så emma visa mej denna fina ringen :P



kosta 59kr ord pris
sen är de 70% på vissa smycken..
denna va de 70% på haha.. + att jag har 30% i personal rabatt på smycken..

gissa hur mycket ja betala för ringen??
12 kr :P
Va ju som hittat :D

Naglacket ja har på mej måla ja på lunchen i dag.
Det är märket O.P.I men kommer inte ihåg va färgen heter, men IRL så e den grymt snygg..
150 kr kostar naglacket om ni e sugna på de :P

Nä dax o laga mat.. eller tina kycklingen iallafall ;)

hörs sen

puss


Kommentarer
Postat av: sandriis

schnnnnygggt så ;)

2011-06-29 | 21:30:36
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

150 spänn för ett nagellack? Oh lord! :)

Jag pröjsar typ 7 kronor för mina - men så får jag ju nästan aldrig använda det så det känns onödigt att betala mycket :)

Men snyggt är det! :)

Puss!

2011-07-01 | 00:39:22
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: