jag är..

trött och varm..
Ögonen går i kors kan ja medela.. Värsta är att jag e för trött för att göra något, men lägger ja mej ner nu på soffan så kommer ja somna..
så hur man detta problem :P

Ont i fötterna har ja med, dessa skor ja haft i går och i dag är inte alls bra att jobba i så många timmar *aj aj mina hälar, dom värker*

blev ingen tur till telenor i dag heller..
kom iväg så sent från jobbet i dag, så kände mej stressad.
så får ta de en annan dag.

jag o emma gick ut o satte oss i solen och käka glass efter vi hade ätit lunch.
sjukt skönt och vi ville inte gå in igen =)
villen otrolig värme :)
tur att det e svart o skönt i butiken =)

vi har till o med fått tillåtelse o jobba i linnen ( så länge inte bh bandet syns så får vi jobba i de) annars får vi inte göra de, men marie har gett oss tillåtelse och de tackar vi för :)


har tyvärr inte haft någon rolig kund att berätta om i dag haha. Men de kanske kommer i morgon :P

Hur har eran dag varit?

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tar ju ett tag för fötterna att vänja sig att stå på betong golv så många timmar i sträck, oavsett skor.



2011-06-30 | 20:01:18
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: Rebecka

Hej

2011-06-30 | 21:44:32
URL: http://rebbisen.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har haft en bra dag, firat Hugo som fyllt 6(!) år, herregud, tiden rinner iväg!! Annars njuter jag av värmen (och klagar lite med) ;)

Pöss på're!

2011-07-01 | 00:37:43
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: