känner mej..

Sviken..

Efter 1.5 år så trodde man att man va värd mer..
Trodde att jag kunde få ett bra "avslut" men tydligen förtjäna jag inte det..

Jag vet att ja gjort många fel, men jag e inte boven i det hela.
Jag kan inte va lätt alla gånger, men har jag fel eller gör fel så står jag för det!!

Du i andra hand.. du kan aldrig fela eller? du kan aldrig göra ett misstag eller? TRO MIG du har gjort såå många misstag..
du har gjort mej ledsen sååå många ggr..
dum som man är, så stannar man!
Har sagt till mej själv att sluta kämpa..
Men tro fan att man gör de gång på gång på gång....
Det är tryggheten som fått mej att stanna, men den tryggheten kan ja få hos någon annan.



säger som chris..
 what are words if you really don´t mean them when you say them.

Jag vill bara att du ska förstå, men varje gång ja försöker förklara så är de som du inte lyssnar.

Jag e van o bli sviken, har blivit de hela mitt vuxna liv.
Jag tycks inte få en rätt chans.

Men när jag skriver detta så e jag inte ledsen, jag gråter inte för att ja känner att det är skönt.
Jag känner liksom en lättnad.
Jag e liksom typ glad.

anledningen till att ja delar med mig av detta i bloggen e för att ja döljer aldrig något.
Men även ha detta att titta tillbaka på och veta att tänk på vad du skrev o kände just denna dagen.
ja faller inte tillbaka.
Ja gör bara inte de denna gången.

it´s enough now.




/ Bella

Kommentarer
Postat av: sandriis

Du e så mycket starkare än många andra! Stå på dig hjärtat! Skänk lite av din styrka till mig :P Puss & Kram

2011-06-29 | 13:37:52
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vi har ingen aning om vem du menar ändå ;)

Pöss på dig!!

2011-07-01 | 00:40:18
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: