Måndag

godmorgon!!

Här har ni en trött tjej som sitter o skriver. Jag skulle inte gå upp förens vid 10 men klart de fick för sig att klippa gräset utanför här just IDAG och just DENNA TIDEN.

Men är likabra att jag e uppe, mer tid att plugga till proven ja har i eftermiddag.
wish me good luck, beacuse i´m gonna need it :S

sen efter ja gjort proven blir de hem direkt o försöka göra klart mitt projektarbete i dag. Tror dock inte ja kommer hinna, men ska göra så mycket ja hinner.
fick ju gjort massor i går så det känns skönt.

i morgon är det dax!!!
då kommer mitt långa hår att försvinna, för ska klippa av det *gahhh*
Men det är bäst så ;)

nä nu ska ja sätta i gång här.

vi hörs sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: