regn

hej hej!!!

kom hem för en stund sen, åkte med mamma o pappa in till stan.
Jag va på jätte dåligt humör, jätte ledsen för en grej som hände tidigare i dag.
så behövde komma ut.

vi gick o shoppa lite och sen tog vi en fika på rådhuset *mys*
sen öppna sig himlen och vi fan vilket väder de kom *bläää*

köpte faktiskt ett par shorts i dag haha yes :D

dessa





mycket finare på än vad de ser ut på bilden hihi..
men kul med liite förändrig :P

ska strax hoppa in i duschen o sen slappa i soffan.
galet trött, så blir inte sent för mej i dag iallafall.

Provet i morses gick inte alls bra :( skit svårt!! jävla matte !!

sen hade vi brandutbildning..
skulle släcka med brandsläckare och sen släcka en docka med filt.
de gick väl helt okey med brandsläckaren.. Men dockan ville inte sluta brinna och jag som har sådan respekt för eld vägra ju fortsätta så en i klassen fick hoppa in o hjälpa mej haha.. värdelöst av mej haha!!

Men men nu har man fått ett kort på att man klarat det, så det e ju alltid bra :P

Nu blir ja bara mer och mer sugen på och klippa av håret. ska även färga det, men de gör ja själv hemma.
Men får se när ja färgar det.
kollar på bilder hela tiden på hur jag vill ha det.

lina hade varit o klippt sej i dag, sååå snyggt!!

ha en mysig kväll pusss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Niiiice ;) Ska du ha dom på avslutningen? Riktigt spännande att du ska klippa dig måste jag säga. Kommer bli jättebra! Provet gick nog bra ska du se. Natti natti.

2011-06-09 | 21:26:59
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: