what are words...

ja fäller faktiskt en liten tår när ja hör denna låten.

Chris medina vilken man du är.....
Han skulle precis gifta sig med sin livs kärlek som han hade varit tillsammans med i 8 år!!
Hans fästmö är med i en bilolycka och hamnar i koma. Läkarna tror inte att hon ska vakna upp och vill stänga av repiratorn.. Chris vägrar och tror på ett mirakel.. Hon vaknar.. Men har hjärnskador.
Trots att hon längre inte är sig själv och behöver vård 24/7 så är han där. Han är där vid hennes sida och kommer alltid vara det.

Man ryser när man hör sången och låten är bland de finaste jag har hört på länge.


Kommentarer
Postat av: Helen

Jonas visade mig denna för några månader sedan.. Jag grät från att den startade nästan. Har u sett när han gjorde sin audition till idol..? Helt otroligt..! Ryser fortfarande när jag hör denna låt. Detta är helt klart den finaste låten jag har hört i hela mitt liv <3

2011-06-24 | 11:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: