why?

Först ska ja börja med, varför ska man ALLTID skicka onödiga mess så fort man får lite alkohol i kroppen.
så jäkla onödigt!!!
Men men!!

Godmorgon.
sovit gött?

Jag har iallafall sovit sedan ja la ner huvudet på kudden i går.
rummet snurra lite o sen sov jag :P

Va hemma hos lina o drack, sen så istället för o hoppa in i en taxi så tog vi våra cyklar o cykla ner till stan haha..
jo de gick bra :D

Men nu kommer de roliga.. är man halv full o ska cykla o klarar de, så e man grym ( enligt mej )
Men att snubba på en trotoarkant de gör bara BELLA.. de gjorde sååå ont kan ja medela er..
så har numera ett blåmärke och en bula under knät haha..

vi gick till husaren, vi visste att de skulle va lite folk ( midsommar dagen you know) alla låg väl hemma o va bakis haha..
nä men lite folk va det allt och vi dansa och hade huur skoj som helst.
sen så skratta ja så mycket inne på toan så ja fick inte luft till slut.
vad lite saker som i nyktert tillståd skulle inte äns va hälften så roligt. Men jag skratta och skratta och sen skratta ja lite till :D

hur va eran lördag??

jättefint väder i dag :)
så kommer nog hoppa upp på min cykel o cykla ut till ryd och soooola :)
men eftersom mitt skydd till sadeln är borta så gör den sååå ont.
märkte de nu i morses när ja vakna att ja hade ont o röven.. ( eller av en annan anledning ) haha nä skoja, de va den så jävla sadeln...

Lite kort från i går.

Me!!



Lina & jag :)




puss puss




tar oss en liiite vin haha



min fiiina lina :)




ha en toppen söndag

och grattis sandra på 24 årsdagen ;)




Kommentarer
Postat av: Sandriisen

snyggingar ;) Hoppas ni hade en bra kväll. Längtar tills lördag massa massa :) Pussar

2011-06-27 | 20:14:23
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: