avklarat

godmorgon..

har precis gjort näthandelsprov och ja hur gick det?
antingen klarar ja mej precis, eller så går det åt helvete haha..
aja sköt att det är över iallafall..

två prov nästa vecka och sen är det praktik i 5 veckor som gäller.

Sen så denna jävla anonym som skriver kommentarer, vågar du inte skriva vem du är för att du inte vill att jag ska veta vem du är??
LÖJLIGT!!
stå för det du skriver, och skriv namn nästa gång jävla tönt!!

sitter som sagt i skolan, väntar på att sandra ska bli klar med provet, vi ska va kvar lite.

Sen så blir det hem o städa och fixa lite.

Sen är ja kluven hur jag ska göra i kväll

Ut och äta med min mamma och moster
eller myskväll med lina och hennes brorsdotter

ja det är frågan =)
Men har ett tag till o tänka ut hur jag vill göra =)

men det ska bli förjävla skönt med helg iallafall.

vad ska ni hitta på i helgen?

nej ja skriver mer sen

 

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: