En underbar dag

hej hej på er.

Hoppas eran dag har varit lika bra som min? :)

Har varit underbart väder och de gillas!!

Vakna, tog en dusch, gjorde mej iordning och åkte mer till stan för o möta upp mamma och min moster.
Vi kika runt lite och tog en mysig fika på rådhuset :)

Fick även med mig detta från rean hem =)

 Denna från vero moda

 O dessa två från lindex

Ja något blev det ju iallafall =)

Åkte med hem till mamma o pappa och hela familjen kom, så vi va fullt hus =)
åt god mat och hade massa mys GILLAS!!

Kom hem strax efter 19 o har gjort läxan tills i morgon och ska strax plocka lite här hemma innan BB börjar 22.00

Desperata hemmafruar börjar ju i dag, men har redan smygkollat på dagens avsnitt haha ;) Ja jag kunde inte hålla mej.

så kan passa på o plocka här hemma som sagt :P

Me today

 

Hade det ena nya halssmycket i dag ;)

Hepps de va väl de jag hade o säga =)

Ps: tack mamma för allt <3

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja underbart med sol..!! Dock är de alldeles för kallt i luften ön. Men men.. "bara" Mars än så får väl vänta på värmen ett tag till ;-) pöss

2011-03-16 | 10:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: