Fredag

godmorgon..

visste väl att ja inte skulle orka upp i morses.
jag skulle aldrig sovit på soffan i går, men tyvärr så somnade ja bara och det är lätt hänt..
jag kunde inte somna sen.. så somna 06 i morses.. KUL!!
vakna vid 10 och gick upp då..

så 4 timmars sömn.. YEY!!!!!

Ska strax ställa mej i duschen och sen göra mej iordning o åka ut till ryd.
har inget hemma o göra liksom.

Skulle egentligemn gått på after work med girlsen i dag, men så blir det inte. Jättetråkigt, men de kommer fler gånger :)
Så jag vill inte va hemma och glo så åker till mamma o pappa.

så ska bara fixa iordning mej, sen drar ja.

vad ska ni göra denna fredag då?

nä nu ska jag sätta lite fart här.

hörs sen

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Buuhuu!! Du ska sova på nätterna toookfiiia!! <3

2011-03-04 | 12:30:13
Postat av: emmaohman

svar: Vad kul! Ja det är alltid kul att prova på något nytt:) Jag lägger till dig också på bloglovin. Ha en fin fredag

2011-03-04 | 13:08:37
URL: http://emmaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: