gahhh

fan mina cigg e slut och dum som ja va så trodde ja skulle klara mej på dom ja hade kvar..
men nääää!!

sjukt jobbigt detta haha..
kanske kan hitta en snäll skäl som kan komma hit med några ;)

kollar på BB och sen ska jag plocka lite här hemma, ligger kläder överallt för i går va ja för bakis för att ta hand om skiten liksom.

kommer säkert va vaken halva natten, så kommer va död när kl ringer i morgon för måste åka in tidigare till skolan.
sen efter provet ska jag, sandra o emelie va kvar i skolan o hålla på med vårat projektarbete en stund
bra att man gör prov och är kvar o pluggar på sin lediga dag :)

sen åker jag nog till ryd efter..
pappa ringde nyss och han behövde mitt kontrakt på mitt el grejs.
så får leta upp de och lämna  de till honom i morgon.

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: