GÖR OM

kl är mycket, men jag e inte trött för 5 öre.. ska upp om 3.5 timme..
men frågan är om ja kommer komma upp haha..

Jag har suttit med min header nu ett tag och denna får de bli ett tag framöver..
kommer säkert fixa o dona massor med min blogg innan ja blir nöjd.
Men denna får va sålänge :)

Godkänd?

Ska fixa med fäger och ta bort vissa grejer och allt detta kommer ta tid, för jag fattar egentligen inte vad ja gör, så de kan bli hur som helst.
Men det e alltid kul med nytt och alltid kul när man fixat de själv =)

ja så de kommer nog va lite förändringar framöver..men stå ut ;)

natti

puss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Bloggen e jättefin :)

2011-03-05 | 00:40:14
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: