Känns inte så bra.

godmorgon.
klockan är strax efter 10 och jag ha varit vaken från och till hela morgonen.
gick o la mej ganska sent i går, va huuur tött som helst men ändå gick ja aldrig o la mej.
somna säkert runt 02 tiden.

sen har jag vaknat 05.00. 06.30 och 08.00 och sen vakna ja till o med innan kl ringde.
men är inte jättetrött, men de kommer säkert komma senare på dagen sen.

Ska strax åka ner till stan, ska hämta en bok så jag kan plugga i dag.
har prov i småföretagande i morgon och jag o sofia får dela på niklas (lärarens) arbetsbok haha..
så hon fick ha den i går och jag ska ha den i dag.
så ska in o hämta den och sen direkt hem o plugga..

Är ju ledig i dag, men kommer sitta med böckerna hela dagen.

fick lite gjort i går oxå.
Men va inte hemma förens på kvällen eftersom mamma fyllde år och vi fira henne =)

Vad ska ni göra denna tisdag då?

Helvete vad det har blåst i går, inatt och nu på morgonen.
känns fan som en orkan utanför fönstret.
ge mej sol, värme och ingen blåst. TACK!!

nej ska ta på mej nu o åka ner till stan så ja kommer hem någon gång o kan sätta fart =)

Britneys nya låt.

vad tycker ni?



jag har inte riktigt fått grepp om ja ska tycka den är bra eller inte haha..

hörs sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: