K*K

ALLT ÄR BORTA..
ALLA BILDER.. ALLA SKOLGREJER.. ALLLLLLT FRÅN DATORN.

JAG HATAR DATORER OCH SKA KASTA DENNA I GOLVET.

har suttit i flera timmar nu o inget funkar..
de vill inte komma tillbaka..

så bara att acceptera det.
så har inte kunnat plugga för att ja suttit med detta o haft panik..
jag skiter i provet i morgon.....

jag e så ledsen nu.. alla bilder är de som tar mest =(

Ja jag skulle haft en externhårddisk.. men nu HADE JAG INTE DET..
så får väl skylla mej själv..

ja jag ska paja datorn och hämta ut en ny...

Kommentarer
Postat av: Helen

Nej nej nej..!!!!! Fy..!! Men de går att rädda men de kostar oftast en del.. Våran dator la ju ner och allt försvann. Lämnade in den och fick tillbaka ALLA bilder. Dock kostade de ca 4000 kr men de var de värt. Hoppas de löser sig för sig.. Pussa

2011-03-02 | 08:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: