Kluven

godmorgon..

varit vaken från och till hela morgonen, men klev upp ur sängen runt 11 tiden.
jag la mej rätt sent i går.
För att BB krockar ju med let´s dance och då skulle jag kolla på reprisen i natt.
den höll på från 01.10 (va försenat 15 min) och sluta 02.10.
haha ja e man beroende av BB kan man fan inte missa ett avsnitt, missa ju ett i tosdags oxå, men då kolla jag avsnittet på datorn :P

så va inte i säng förens typ 3 i natt.. LIIIV!! hihi..

Meningen var att de va utgång med sandra & sara i dag. Men jag e sjuuukt kluven.
både vill ut och vill inte ut.
Jag är sugen men ändå inte sugen.
ja som sagt KLUVEN

så får se hur kvällen slutar.

ska strax äta lite frukost och sen göra mej iording för att åka hem. ( är i ryd )

haha fy fan vad jag skratta i går. Ni som såg BB.. När gurkan färga håret.
aså shiiit. jag dog av skratt :D



hitta ingen bra bild.. Men här har han färgat 2 ggr..
Innan så va han sååååå organge och ja gud va jag skratta.

Sen kära sverige, om ni INTE röstar ut katarina nu så blir jag ARG. fy fan vad jag INTE gillar henne.
sen kan folk sitta o gnälla på sanna för att hon lipar som ett litet barn för att hennes hår e förstört osv.
Men helt seriöst så tror ja fan man blir lite knäpp och känslig inne i huset.
jag hade inte heller velat se ut som hej kom o hjälp mej framför hela svenska folket i tv.
Är man van o ha de och se ut på ett visst sätt så är de klart de blir jobbigt om man inte har de så.

förstår ni hur ja tänker ;)?

BB huset är verkligen en utmaning.

sen om ni inte skickar hem katarina så skicka hem nicky.. HAN E SJUKT JOBBIG!!
jaja nog om detta haha..

Nu ska jag äta frukost

hööörs sen

puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandris

Vill ha med dig! Det vet du <3 Puss

2011-03-12 | 15:28:06
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: